Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.
1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
Puteţi efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opţiunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiţi redirecţionaţi pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaţi datele de pe card şi numele deţinătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor şi a sumei de plată puteţi incheia tranzacţia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.
Roma bizantină: un ghid al cetăţii eterne sprijinit pe dialoguri, note, fotografii, acuarele şi desene „Se spune că punctul de vedere creează obiectul. „Obiectul” Roma poate fi privit în fel şi chip: turistic, arheologic, istoric, estetic, teologic şi metafizic. Noi am preferat să o privim din perspectiva propriei credinţe. Totuşi, în cartea pe care o prezentăm acum publicului român, niciunul nu face din apartenenţa sa confesională o matrice activă. Nu a avut loc, evident, niciun acord explicit, dar, recitind conversaţiile noastre, îmi dau seama că nu ne percepem identitatea ortodoxă ca pe un zăcământ absorbant, ci mai curând ca pe un instrument imponderabil. De obicei, conştiinţa modelatoare a Ortodoxiei funcţionează ca marcă a unei sensibilităţi manifestate în orizontul generic al creştinismului. O dată mai mult, întâlnirea cu Roma sacră ne-a arătat că proba alterităţii nu poate lipsi din căutarea propriei identităţi. Confruntaţi cu expresia majoră a principiului petrin, cufundaţi în morfologia somptuoasă şi declarativă a Romei pontificale, am realizat că alternativa refuz/asimilare poate fi depăşită numai în direcţia unei admiraţii critice. Dar pentru a împăca luciditatea şi veneraţia este într-adevăr nevoie să-ţi reinventezi câmpul, adică să aplici obiectelor un tratament deopotrivă temător şi surprins. Atent dozate, bănuiala şi seducţia participă atunci la dialectica unei cunoaşteri precaute”. Teodor Baconschi