Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.
1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
Puteţi efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opţiunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiţi redirecţionaţi pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaţi datele de pe card şi numele deţinătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor şi a sumei de plată puteţi incheia tranzacţia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.
Editura Doxologia vă propune o lucrare menită a-i ajuta atât pe preoţii duhovnici din oraşe şi mănăstiri, cât şi pe cititorul care doreşte să înţeleagă mai mult importanţa lucrării pastorale: Mitropolitul Antonie de Suroj, „Adierea Duhului. Purtarea de grijă faţă de suflete”, traducere din limba rusă de Monahia Mina. Lucrarea se adaugă precedentelor patru titluri din seria de autor Mitropolitul Antonie de Suroj publicate la Doxologia: „Mai aproape de Hristos. Spovedania şi iertarea”; „Rugăciunea care aduce roade”; „Reflecţii. O călătorie duhovnicească”; „Asceza şi iertarea”. „Adierea Duhului” conţine predici, textul integral al unor conferinţe ţinute în Anglia şi Rusia şi răspunsurile la întrebările adresate de participanţi, convorbiri cu diverse personalităţi (e.g. Ilarion Alfeyev) şi este împărţită în cinci capitole: „Călăuzirea către Împărăţie”, „Despre viaţa în Duhul”, „Predici cu ocazia diferitelor hirotonii”, „Sensul Spovedaniei”, „Spovedania de obşte”. Ca şi celelalte lucrări ale Mitropolitului Antonie de Suroj şi „Adierea Duhului” este născută din experienţa personală a iubirii jertfelnice a lui Hristos pentru cel care îi poartă chipul şi este chemat la asemănarea cu El. Nu este o carte scrisă din preamultul cunoştinţelor teologice, din obligativitatea participării la un simpozion sau din dorinţa autorului de a se promova ca autoritate duhovnicească. Nu, nimic din toate acestea. Mitropolitul Antonie a trăit moartea şi învierea întru duhul, a înţeles ce este dumnezeiasca dragoste, dumnezeiasca împreună-pătimire: fiinţa relaţiei dintre Dumnezeu şi om. Fiecare pagină a cărţii ne îndeamnă să înţelegem chemările la pocăinţă şi schimbarea vieţii pe care Hristos ni le adresează prin pericopele Evangheliei, întâmplările şi încercările prin care trecem şi întâlnirile cu aproapele. Surprinde, ca de obicei în scrierile Înaltpreasfinţitului Antonie, atât aplicabilitatea practică a sfaturilor, cât şi extraordinara experienţă de viaţă din care acestea izvorăsc. Aflăm răspunsuri la nedumeriri legate de relaţia duhovnic-ucenic, îndreptarul de spovedanie, sobornicitatea parohiei, slujirea la Sfântul Altar, vrednicia/nevrednicia preotului, povara duhovniciei, relaţia dintre psihologie şi tămăduirea sufletului rănit. Cartea Mitropolitului Antonie de Suroj, „Adierea Duhului. Purtarea de grijă faţă de suflete” poate fi înţeleasă ca un adevărat manual de pastoraţie scris pe scaunul de spovedanie de un om care a luat jugul lui Hristos şi l-a purtat cu duioşie şi „dragoste bărbătoasă”, un om care a înţeles că „păstorirea nu este meserie, nu este tehnică, nu este conducere, nu este stăpânire, ci, mai mult decât atât, o slujire plină de bunătate şi jertfelnicie. Purtarea de grijă de suflete nu ştie de zile sau de nopţi; nu există un astfel de moment, când omul să nu aibă dreptul de a pătimi, când omul să nu aibă dreptul de a se afla în nevoie, pentru că, de pildă, păstorul se află vremea odihnei sau la vremea când trebuie să se mai gândească şi la el însuşi” (p. 19). Mitropolitul Antonie îi îndeamnă pe păstori să poarte jugul lui Hristos fără să se uite înapoi, fără să caute la faţa oamenilor, ci, mereu plini de delicateţe şi duioşie pentru făptura rănită, să dorească – atât pentru ei înşişi, cât şi pentru cei păstoriţi – doar „naşterea întru Împărăţia cea neclintită” (Evr. 12, 28).