Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.
1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
Puteţi efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opţiunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiţi redirecţionaţi pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaţi datele de pe card şi numele deţinătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor şi a sumei de plată puteţi incheia tranzacţia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.
"Doreste si tu, pentru o clipa, cele spuse de Sfantul Maxim, si vei vedea cum ti se va schimba si ti se va lumina fiinta! Doreste pentru o clipa, si vei intelege de indata cat de usor este!E cu putinta ca Dumnezeu sa ne pretinda lucruri grele? E cu putinta sa ne incarce cu poveri? (...) Ca sa ne poata spune: "Iubirea este plinatatea, iubirea este desavarsirea, iubirea ne uneste cu Dumnezeu", inseamna ca iubirea este cel mai usor lucru" Arhimandrit Emilianos Simonopetritul Toate capetele despre iubire ale Sfântului Maxim se inspiră din viata de zi cu zi a omului si din tainica nuntă a lui Dumnezeu cu fiecare suflet; de aceea au o expresie pur nupțială. Autenticitatea iubirii față de Dumnezeu are legătur ă cu trăsăturile de legalitate, de statornicie și de credincioșie din căsătorie. Cel care Îl iubeste in mod autentic pe Dumnezeu este cel care nu introduce in viata sa "divortul" cu Dumnezeu, adică nu aduce o a treia persoană sau vreun alt lucru care intervine si anulează credincioșia conjugală dintre sufletul său si Dumnezeu. Cel care Îl iubeste in mod autentic pe Dumnezeu, acesta se si roaga intotdeauna neîmprăștiat. Iar cel ce se roagă întotdeauna neîmprăștiat, acesta Îl si iubeste in mod autentic pe Dumnezeu. Dar cel care are mintea țintuită de ceva din cele pământești, acela nu se roagă neîmprăștiat. Patimile care stăpânesc mintea o leagă de lucrurile materiale si după ce au despărțit-o de Dumnezeu, o fac să se îndeletnicească cu ele. (II, 3) Cel ce a lepădat iubirea de sine, maica patimilor, le leapădă usor, cu ajutorul lui Dumnezeu, si pe celelalte, precum mânia, întristarea, pomenirea răului și celellalte. Iar cel stăpânit de către prima e rănit, chiar si fără să vrea, de cea de-a doua. Iar iubirea de sine este patima față de trup. (II, 8) Când mintea începe să înainteze în iubirea lui Dumnezeu, atunci începe si demonul hulei să o ispitească si să-i strecoare astfel de gânduri cum nimeni dintre oameni, ci numai diavolul, care este urzitorul acestora, poate nascoci. (II, 14) Toate cuvintele Domnului cuprind patru lucruri: poruncile, dogmele, amenintările, făgăduințele. (II, 24) Mintea, când împlinește bine făptuirea, înaintează în chipzuință. Iar când împlinește bine contemplația, înaintează în cunoștință. Însușirea celei dintâi este sa-l ducă pe cel ce se luptă la discernământul dintre virtute și răutate, iar a celelilalte este să-l ducă pe cel părtaș de ea la rațiunile despre cele netrupești și trupești. (II, 26)