Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.
1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
Puteţi efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opţiunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiţi redirecţionaţi pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaţi datele de pe card şi numele deţinătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor şi a sumei de plată puteţi incheia tranzacţia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.
„După aproape o jumătate de veac de stăpânire creştină şi de toleranţă generală a cultelor, timp în care formele civilizaţiei şi culturii elenice se destrămau sau se prăbuşeau, păgânismul găseşte în personalitatea împăratului Iulian un ultim reprezentant dârz şi hotărât, care, pasionat de frumuseţile şi valorile elenismului, încearcă să-i insufle viaţă şi să-l impună ca singura spiritualitate ce deriva din vechile tradiţii ale celui mai nobil neam de pe pământ şi care putea asigura demnitatea şi splendorile unui viitor de aur. Biserica a fost în gravă primejdie, fără să fie ameninţată în însăşi existenţa ei. Iulian moare numai după un an şi jumătate de domnie. Nu se poate bănui până unde precis şi-ar fi realizat planul de restabilire a păgânismului dacă ar fi trăit mai mult. În timpul domniei lui, iritarea creştinismului a fost împinsă până la exasperare. Măsurile sale vexatorii n-au clintit însă decât pe cei slabi. Marea majoritate a rezistat cu vrednicie şi tărie asalturilor. Au fost chiar şi reacţii violente din partea maselor creştine. Nu s-a schiţat însă nici o replică scrisă – în timpul domniei lui Iulian – de nici un membru al elitei creştine. Aceasta cunoştea, desigur, bine dispoziţiile sufleteşti ale împăratului şi planul lui de reabilitare a păgânismului, pentru a-şi fi dat seama că orice încercare ar fi fost zadarnică. Replica lumii culte creştine la tentativa lui Iulian a venit după moartea acestuia. Ea e datorată condeiului ager şi înflăcărat al Sfântului Grigorie de Nazianz. Intitulată Λόγοι Στηλιτευτικοί, această replică e un document de mare importanţă al vremii. În el se reflectă, ca într-o oglindă, nu numai personalitatea autorului, ci şi toate datele ultimei bătălii dintre creştinism şi păgânism. Grigorie a trăit această luptă; el este un actor şi un martor ocular. Informaţiile date de el, deşi de multe ori stropite cu focul pasiunii şi al pornirii spumegânde împotriva lui Iulian, sunt de o mare valoare pentru cunoaşterea dispozitivului forţelor culturii păgâne şi mai ales pentru a ne face o idee despre psihologia timpului.” pr. prof. dr. Ioan G. Coman