Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.
1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
Puteţi efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opţiunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiţi redirecţionaţi pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaţi datele de pe card şi numele deţinătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor şi a sumei de plată puteţi incheia tranzacţia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.
Metodologia părintelui Florin Tomoioagă este extrem de interesantă, deoarece, după un excurs patristic, pornește de la teologia ortodoxă contemporană, care constituie de altfel miezul cercetării sale (G. Florovsky, Vladimir Lossky, Dumitru Stăniloae, A. Schmemann, Iustin Popovici, Sofronie Saharov ș.a.) și revine cu pași fermi la Părinții Bisericii, care constituie criteriul încercărilor ermeneutice mai recente. Aș spune, cu alte cuvinte, că examinează în acest mod receptarea teologiei patristice de către gândirea teologică modernă. La mijlocul acestui studiu sunt examinate teoriile chenotice din secolele al XVI-lea, al XVII-lea, al XIX-lea și al XX-lea, iar în subcapitolul al treilea al ultimului capitol, cu titlul „Chenoza şi sofiologia la Sergiu Bulgakov” sunt examinate într-o manieră extrem de critică teme precum chenoza în contextul spiritualităţii ruseşti, sursele de inspiraţie, sofiologia şi hristologia lui Bulgakov, abordarea ortodoxă a sofiologiei, chenoza în contextul sofiologiei, chenoza ca abandonare a slavei divine, chenoza şi taina Sfintei Treimi, conştiinţa de Sine a lui Dumnezeu-Omul, Iisus în Grădina Ghetsimani şi cele două voinţe ale Sale, moartea lui Hristos şi demnitatea Sa arhierească, și în final viitorul sofiologiei şi gândirea neo-patristică.
Hrisostom A. Stamoulis,
Profesor și Director al Departamentului de Teologie,
Universitatea Aristotel din Salonic