Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.
1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
Puteţi efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opţiunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiţi redirecţionaţi pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaţi datele de pe card şi numele deţinătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor şi a sumei de plată puteţi incheia tranzacţia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.
Sfintele Evanghelii sunt prima probă a istoricităţii Mântuitorului Iisus Hristos; El nu e un mit sau o idee abstractă născocită de fantezia unor oameni din trecut. încrederea multiseculară pe care Biserica le-a arătat-o Sfintelor Evanghelii, ca surse de cunoaştere a dumnezeirii Sale, se bazează pe argumente solide, care au rezistat tuturor criticilor. Metodele mai vechi şi mai noi de interpretare a textului biblic ne ajută să le citim corect şi să descoperim ce sens are pentru noi astăzi ceea ce Mântuitorul Hristos, tâlcuit şi propovăduit de Biserică şi de sfinţii evanghelişti, a spus şi a făcut ieri. Altfel, Evanghelia riscă să rămână o simplă doctrină, dacă nu chiar o ideologie, desprinsă de autorul ei, o veste fără vestitor: riscul suprem în acest caz, deoarece în Sfintele Evanghelii vestea propovăduită are ca obiect Vestitorul în persoană. Mesajul creştin nu a ajuns până la noi ca un fapt ştiinţific, ci prin intermediul unor mărturii personale şi comunitare, mărturii în care „evenimentul Hristos” şi valoarea sa soteriologică sunt indisolubil legate. Mesajul creştin nu a fost proclamat de oameni neimplicaţi sau neutri faţă de el, ci de martorii lui direcţi; scopul său nu a fost acela de a-l informa, ci de a-l invita pe om, destinatarul său, la credinţă şi la pocăinţă. Cercetarea biblică şi teologică e obligată să verifice dacă propovăduirea Sfinţilor Apostoli se sprijină pe viaţa, pe faptele şi pe mesajul lui Hristos însuşi şi să se încredinţeze de faptul că Iisus este Hristosul, Fiul lui Dumnezeu (In. 20, 31). Transfigurarea naturii prin minune, a istoriei prin profeţie şi a omului prin sfinţenie reprezintă urma vizibilă a intervenţiei lui Dumnezeu în istoria noastră, reflexia slavei lui Hristos prezent în mijlocul nostru ca Logos întrupat (Preot Alexandru Moldovan).