Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.
1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
PuteÅ£i efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opÅ£iunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiÅ£i redirecÅ£ionaÅ£i pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaÅ£i datele de pe card ÅŸi numele deÅ£inătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor ÅŸi a sumei de plată puteÅ£i incheia tranzacÅ£ia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.
Porunca I: "Eu sunt Domnul Dumnezeul tau, sa nu ai alti dumnezei afara de Mine" Sfantul Apostol Pavel scriind romanilor le spune ca "pana la lege, pacatul era in lume, dar pacatul nu se socoteste cand nu este lege"(V, 13), iar "Legea a intrat si ea ca sa se inmulteasca greseala; iar unde s-a inmultit pacatul, a prisosit harul"(V, 20). Pastrand cadrele teologhisirii Pauline putem afirma ca prezenta Decalogului in istoria poporului ales reprezinta o veritabila oranduire in cadrul unor limite precis trasate. Scriptura Vechiului Testament cunoaste randuieli care sa asigure o unitate si o constiinta de popor ales, dar cele Zece porunci se dovedesc a nu fi supuse istoriei si contextului de aplicare. Decalogul asigura astfel constiinta unitatii de neam, a apartenentei la o structura etnica bine definite, fundamentand valoarea socialului in drumul desavarsirii. Omul, in dimensiunea pamanteasca a existentei sale, se raporteaza la Dumnezeu si la aproapele sau. Prezenta celor Zece porunci arata fiecaruia ca este posibila caderea, dar in aceasta cadere este posibila indreptarea. In acest context apare in mod clar definit faptul ca Dumnezeu este Persoana care se descopera in prezenta unor legi a caror respectare face posibila buna convietuire sociala, dar in cadrele unui monotheism absolut : "Hotararile si legile care va invat Eu astazi sa le paziti , ca sa fiti vii"(Deuteronom IV, 1). De fapt monoteismul este sursa relatiei cu Dumnezeu si nu cu orice dumnezeu: "Eu sunt Domnul Dumnezeul tau, Care te-am scos din pamantul Egiptului, din casa robiei. Sa nu ai alti dumnezei afara de Mine"(Deuteronom V, 6-7).