Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.
1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
Puteţi efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opţiunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiţi redirecţionaţi pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaţi datele de pe card şi numele deţinătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor şi a sumei de plată puteţi incheia tranzacţia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.
Studiu introductiv si editie: diac. Ioan I. Ica jr CUPRINSUL volumului: Studiu introductiv: Nichifor Crainic si redescoperirea misticii in Ortodoxie in prima jumatate a secolului XX (diac. IOAN I. ICA JR) Nota asupra editiei I. Itinerar teologic — marturisiri Amintiri (1945–1946) (NICHIFOR CRAINIC) II. Spiritualitatea — o dezbatere culturala in Romania interbelica (1928) Spiritualitate (NICHIFOR CRAINIC); Noua spiritualitate — ancheta; Spiritualitate si Ortodoxie (MIRCEA ELIADE); Intre Ortodoxie si spiritualitate (SERBAN CIOCULESCU); Spiritualitate (MIRCEA VULCANESCU) III. Curs de teologie mistica (1935–1936) Post-scripta: Cum am descoperit Filocalia (1937); Filocalia (1938); Rugaciunea lui Iisus (1938); Dionisie Areopagitul (1944) IV. Curs de mistica germana. Magistrul Eckhart si scoala sa (1936–1937) V. Teza de mistica comparata a unui discipol inzestrat: NICOLAE MLADIN, Influenta lui Dionisie Areopagitul asupra lui Juan de la Cruz (1938) VI. Evocari si evaluari semicentenare (1940) Nichifor Crainic (LUCIAN BLAGA); Magister ad cathedram (pr. STEFAN DOBRA); Nichifor Crainic in teologia noastra (prof. TEODOR M. POPESCU); Nichifor Crainic apologet crestin (EMILIAN VASILESCU); Opera teologica a lui Nichifor Crainic (pr. prof. DUMITRU STANILOAE); Nichifor Crainic si timpul nostru (NICOLAE BALAN, mitropolitul Ardealului) VII. Peste veac (2004) Ce au fost si ce sunt Nichifor Crainic, Gandirea si gandirismul pentru spiritul romanesc (DAN ZAMFIRESCU) „Nichifor Crainic a indeplinit cea mai importanta opera de raspandire a doctrinei ortodoxe in lumea noastra intelectuala. Nichifor Crainic e misionarul de prestigiu al credintei bisericesti in mijlocul intelectualilor romani. Dar, scotand teologia in arena larga a vietii intelectuale, n-a diluat-o catusi de putin. Dimpotriva, teologia lui Nichifor Crainic e de-o densitate, de-o intensitate si de-o bogatie in preocupari nemaiajunse pana la el. S-a dovedit astfel ca nu densitatea in elementele proprii face teologia neagreata de intelectuali, ci prezentarea ei in clisee stereotipe, fara adancire personala, fara trecerea ei prin intimitatea sufleteasca a teologului, de unde sa se imbrace in dogoarea convingerilor, in noutatea cuceritoare a unor prezentari care tradeaza o noua descoperire a evidentelor adevarului etern, fulgerata pe rand in focul tensiunilor necurmate ale spiritului sau. Tocmai acest caracter viu, trait, il are teologia lui Nichifor Crainic. E semnificativ in aceasta privinta ca dansul a introdus pentru prima data la noi preocuparile de teologie mistica, sistematizand chiar o disciplina cu acest nume la Facultatea de Teologie din Bucuresti. Cursul de mistica, tinut studentilor, e prima adunare si sistematizare a imensului material de doctrine si de fapte ascetice si mistice din cuprinsul spiritualitatii ortodoxe. Un sector intins de preocupari, cele mai centrale, cele mai importante pentru inviorarea vietii crestine, a fost redat astfel din nou teologiei romanesti, atat de schematica pana la dansul. Nichifor Crainic a largit cercul preocuparilor teologice, a deschis zari noi, dar innoirile sale nu sunt altceva decat o surpare a zagazurilor care tineau teologia noastra inchisa dinspre fluviul bogat si viu al traditiei. Nichifor Crainic innoieste prin reactualizarea traditiei intr-o teologie care se multumea cu cateva coji din aceasta traditie, primite pe calea si de multe ori prin interpretarea ocolita a teologiilor apusene. Prin Nichifor Crainic s-a savarsit o adevarata restaurare a teologiei romanesti in duhul ortodox.” (pr. prof. D. STANILOAE)