Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.
1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
Puteţi efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opţiunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiţi redirecţionaţi pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaţi datele de pe card şi numele deţinătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor şi a sumei de plată puteţi incheia tranzacţia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.
Traducere din limba engleza de Anca Popescu Lucrarea de fata a fost scrisa cu convingerea clara ca antropologia Sfantului Maxim detine cheia intregii sale teologii si ca aceasta antropologie, la randul ei, este rodul reflectiei personale a Sfantului Marturisitor asupra convingerilor hristologice ale Sinodului de la Calcedon, asa cum au fost ele mai tarziu demonstrate si explicate de Sinodul de la Constantinopol din 553. Pozitiile doctrinare si personale ale Sfantului Maxim, ca si remarcabilul sau eclectism, sunt motivate de viziunea asupra omului ca centru al creatiei lui Dumnezeu si ca subiect particular al Providentei Sale, de viziunea asupra omului ca microcosmos si mijlocitor. Spiritualitatea crestina inseamna pentru el restituirea acestui microcosmos si implinirea functiei mediatoare a omului. De aceea, totul este orientat din intruparea lui Hristos, prin care aceasta restituire si implinire devine o realitate deschisa omului. Unitatea care nu afecteaza diferentele constituie taina intruparii, dar in ea se afla si taina omului si a lumii. Numai dragostea, ca factor unificator, este, pentru Sfantul Maxim, capabila sa combine aceste elemente intr-o unica lucrare divino-umana, pentru ca ea ii include pe toti si respecta libertatea tuturor.