Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.
1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
Puteţi efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opţiunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiţi redirecţionaţi pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaţi datele de pe card şi numele deţinătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor şi a sumei de plată puteţi incheia tranzacţia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.
Editia a II-a Extras din Introducere, I. Ce fel de carte este Apocalipsa Ultima carte a Noului Testament se numeste “apocalipsa” (I, 1). Aceasta nu inseamna numai ca respectiva carte descopera ceva secret, ca scoate la lumina ceva ce este ascuns. Denumirea in sine arata cititorilor ca aceasta carte apartine unui gen literar sau unei categorii de carti aparte, pe care contemporanii Sfantului Ioan Evanghelistul le numeau “apocalipse” –produse ale literaturii apocaliptice iudaice. Care este marea taina pe care aceste carti o descopera? Este mai ales timpul, deci cand, si imprejurarile, deci cum, Dumnezeu, dupa ce a lasat lumea sa fie supusa diferitelor imperii militare (persi, greci, romani), va instaura definitiv stapanirea si Imparatia Sa in lume si in istorie, spre usurarea si bucuria “celor drepti”, conform fagaduintelor si profetiilor din Vechiul Testament. [...] Extras din Introducere, IV. Despre continutul si izvoarele cartii. Despre problema interpretarii cartii. Apocalipsa ca pareneza sau mangaiere O analiza mai extinsa a continutului nu poate fi facuta intr-o intoducere, de aceea ne vom limita la o schema prin care sa urmarim desfasurarea gandirii autorului. Continutul Apocalipsei ar putea sa fie prezentat dupa cum urmeaza: I Prolog la intreaga carte si la scrisorile catre cele sapte Biserici (cap. 1); II Cele sapte scrisori: trecerea in revista si constatarea situatiei acestora de catre Mantuitorul Hristos; cat de bine cunoaste prezentul Bisericilor, la fel de bine cunoaste si viitorul acestora (cap. 2-3); III Slavirea (acclamatio) lui Hristos in timpul Liturghiei ceresti ca Judecator la judecata cea de pe urma si Cel ce implineste planul lui Dumnezeuin ceea ce priveste viitorul lumii (cap. 4-5); IV Deschiderea in cadrul liturgic a celor sapte peceti si cele sase trambite ale plagilor precum si judecata premergatoare a umei lumi care ramane pana la urma nepocaita (cap. 6-9); V Evenimente de trecere spre lupta finala a satanei impotriva Bisericii, pe care o vesteste a saptea trambita (cap. 10-11); VI Atacul final al balaurului sau al fiarei impotriva Bisericii si uciderea celor 144 000 de sfinti (cap. 12-14); VII Contraatacul lumii ceresti, dumnezeiesti cu cele sapte cupe ale plagilor sau pedepselor celor de pe urma sfarseste prin distrugerea centrului de putere al cetatii desfranate a Babilonului si prin nimicirea eshatologica a ostilor acesteia de catre Mesia si oastea mesianica (cap. 15-19); VIII Diferite imagini privind judecata din urma si starea de fericire a dreptilor (cap. 20, 1-22, 5); IX Epilog (cap. 22, 6-21).