Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.
1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
Puteţi efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opţiunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiţi redirecţionaţi pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaţi datele de pe card şi numele deţinătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor şi a sumei de plată puteţi incheia tranzacţia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.
Un autor filocalic sirian de importanţa Avvei Iosif Hazzaya este vrednic de o prezentare mai amplă decât o pot face rândurile unui simplu „prolog“. Întâi de toate, pentru simplul motiv că scrierile sale apar pentru prima oară în româneşte. În al doilea rând, pentru că cititorul modern de literatură du¬hovnicească, deşi nutreşte, de obicei, o admiraţie fără rezerve faţă de autorii sirieni, totuşi îi sunt cunoscuţi, aproape întotdeauna, numai Sfinţii Efrem şi Isaac; iar dacă cititorul se întâmplă să mai aibă şi studii de teologie, atunci admiraţia riscă să-i fie înăbuşită, iar evlavia cenzurată de puţinele şi trunchi¬atele informaţii istorice şi dogmatice furnizate de manuale. Ambele situaţii, niciuna fericită, sunt simptomele aceleiași maladii: cunoaşterea deficitară şi deformată a istoriei, culturii, spiritualităţii şi doctrinei Bisericii Siriene sau a ceea ce specialiştii numesc „al treilea mare curent al tradiţiei creştine“, ieşit din tradiţia apostolică primară, alături de celelalte două: grec şi latin. Ce vede, ce aude, ce simte mintea rugătorului, care, după ce s-a despătimit prin făptuire, trece „prin uşa iubirii“ în patria contemplaţiei? Ce ispite îl întâmpină acolo? Ce repere are calea neştiută care îi stă înainte? Cine sunt acum duşmanii şi în ce fel acţionează? Cine prietenii, cine aju-tătorii? Care e strategia generală a luptei în această fază şi ce trebuie să facă şi, îndeosebi, să nu mai facă monahul ajuns până aici? Cum pot fi deose-bite contemplaţiile autentice de vedeniile înşelătoare? Ne oprim undeva, la vreuna din contemplaţii, sau înaintăm? Dacă da, până unde…? Doar cine a fost frământat de asemenea întrebări, căutând zadarnic răspunsuri limpezi şi detaliate, va putea înţelege în ce constă „comoara“ lui Iosif Hazzaya, sau, dacă vreţi, „comoara Iosif Hazzaya“. De fapt, chiar supranumele de Hazzaya (Văzătorul), pe care i l-au dat deja con-temporanii, spune despre autorul nostru că a fost, întâi de toate, un om al experienţei duhovniceşti, un cunoscător din trăire al multiplelor forme de vedere a luminii necreate dumnezeieşti, în timp ce bogata cultură care transpare din scrierile sale este instrumentul intelectual care l-a ajutat să-şi rostească trăirile pustniceşti şi contemplaţiile. În ultimă instanţă, scrierile Avvei Iosif Hazzaya sunt, trebuie s-o spunem, o mărturie tulburătoare a vederii lui Dumnezeu, aşa cum aveau să fie, în spaţiul bizantin, scrierile Sfântului Simeon Noul Teolog sau cele ale Sfântului Grigorie Palama. Cuprins Studiu introductiv Argument 1. Viaţa Avvei Iosif Hazzaya şi complexul ei context 1.1.Vechile izvoare biografice siriace 1.2. Denumirea unei Biserici şi semnificaţiile ei teologice 1.3. Începuturile creştinismului siriac 1.4. „Şcoala perşilor“ – de la teologia Părinţilor, la scolastică filosofică 2. Tensiuni şi conflicte în Biserica Siro-Orientală 2.1. Între ierarhie şi „cei desăvârşiţi“ 2.2. Între teologia duhovnicească şi scolastică 3. Anatemele Sinodului din 786/7 – încercări de elucidare 3.1. Explicaţii sociologice 3.2. „Invidia clericalis“ 3.3. Rezultat al unor tensiuni vechi 3.4. Mesalianismul 3.5. Origenismul 3.6. Neînţelegerea textelor duhovniceşti 4. Teologia filosofică vs teologia duhovnicească 4.1. Un scolastic rafinat: Timotei I 4.2. Adevărata miză: vederea lui Dumnezeu 4.3. Antropologia şi gnoseologia Patriarhului Timotei I 4.4. Dilema Patriarhului 4.5. Ultimul cuvânt îl are Ortodoxia 5. Trăsăturile învăţăturii duhovniceşti din scrierile Avvei Iosif Hazzaya 5.1. Etapele vieţii duhovniceşti 5.2. Povăţuitorul duhovnicesc 5.3. Ascultarea 5.4. Sfânta Scriptură – locul şi rolul ei în viaţa duhovnicească 5.5. Lacrimile 5.6. Sfintele Taine 5.7. Focul dumnezeiesc 5.8. Lumina dumnezeiască 5.9. Simţurile duhovniceşti Bibliografie Notă asupra ediţiei Avva Iosif Hazzaya SCRIERI DUHOVNICEŞTI I. Epistolă despre etapele vieţii monahale II. Despre contemplaţia duhovnicească III. Despre rugăciunea pe care mintea o primeşte în locul limpezimii IV. Despre lucrările imboldurilor V. Din Cartea întrebărilor VI. Epistolă despre lucrările harului VII. Despre calea scurtă către Dumnezeu VIII. Epistolă către unul din frații râvnitori IX. Despre rugăciunea duhovnicească X. Rugăciune înainte de împărtăşanie Indice scripturistic Indice de citări patristice şi clasice Indice tematic Indice de termeni siriaci Comentarii clienti:
test review-uri