Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.
1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
Puteţi efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opţiunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiţi redirecţionaţi pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaţi datele de pe card şi numele deţinătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor şi a sumei de plată puteţi incheia tranzacţia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.
Volumul I al Operelor Complete ale lui Ioan Damaschin, editie bilingva. Volumul contine primele doua parti ale operei lui principale Izvorul Cunoasterii, anume Dialectica si Despre eresuri.
Introducerea, notele si traducerea au fost facute de Adrian Tanasescu (traducatorul principal), Cornel Coman si Cristian Chivu
Nota asupra editiei
Cele doua scrieri ale sfantului Ioan Damaschinul cuprinse in volumul de fata constituie primele doua parti ale trilogiei Izvorul cunoasterii – opera teologica fundamentala a acestui geniu atat de multilateral, scrisa ca raspuns la cererea sfantului Cosma al Maiumei, fratele sau adoptiv si un alt mare imnograf al Bisericii. Cosma, care a urmat la catedra sfantului sfintit mucenic Petru, martirizat de arabi in anul 743 pentru ca – ne spune Hronograful sfantului Theofan Marturisitorul, l-a numit pe Mohamed „proroc mincinos si inainte-mergator al lui Antihrist”, dandu-l anatemei pe el, „si toate basmele scrise de el, si pe toti ce cred intr-insele” .
Asadar, de vreme ce sfantul Ioan a trecut la cele vesnice in anul 749, este limpede ca el a alcatuit aceasta trilogie in ultimii ani de viata – intre 743 si 749. in conditiile in care, ca episcop al Maiumei, Cosma se confrunta atat cu problema monofizita, cat si cu noua amenintare a prozelitismului islamic militant, este firesc ca el sa fi cerut de la marele teolog un instrument care sa-l ajute in disputele legate de invatatura de credinta. Dintre cele trei parti pe care Ioan le anunta chiar din scrisoarea care serveste drept prolog, prima si a treia – Dialectica si Dogmatica – alcatuiesc un tot unitar, pe cand Despre eresuri a fost, in general, perceputa ca avand o importanta secundara: in numeroase manuscrise de data timpurie este omisa, iar in altele este plasata dupa Dogmatica. Motivul nu este greu de inteles: primele optzeci de capitole din „Despre eresuri” sint preluate practic ad litteram din asa-zisul Sumar (Anakephalaiosis) – facut, probabil, la inceputul secolului al IV-lea – al Panarionului lui Epifanie al Ciprului, neprezentand indeobste vreun interes special din punct de vedere informativ, drept care majoritatea covarsitoare a cititorilor neglijau aceasta parte a trilogiei in favoarea celorlalte doua, a caror importanta pentru invatatura de credinta a Bisericii e greu de supraestimat, dupa cum vedem dintr-o nota lasata intr-un manuscris al Izvorului cunoasterii de un copist din vechime: „Desi in epistola sfantul acesta a zis ca dupa va infatisa cele aflate la inteleptii elinilor, apoi va expune cele ale eresurilor si pe urma cele ale adevarului, noi insa am facut altfel: dupa cele ale filosofilor am infatisat cele ale adevarului, apoi cele ale eresurilor – nu impotrivindu-ne sfantului, Doamne fereste, ci preferand sa aflam dupa adevar si cu de-amanuntul cele ale adevarului decat cele ale eresurilor” . intrucat publicarea intr-un singur volum a Dialecticii si Dogmaticii ar fi avut ca rezultat un volum de dimensiuni prea mari, am preferat sa urmam ordinea enuntata de autor.