Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.
1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
PuteÅ£i efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opÅ£iunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiÅ£i redirecÅ£ionaÅ£i pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaÅ£i datele de pe card ÅŸi numele deÅ£inătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor ÅŸi a sumei de plată puteÅ£i incheia tranzacÅ£ia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.
„Adolescentul este în pericol să uite elementele esenÅ£iale ale vieÅ£ii, fapt ce duce la mutilarea spirituală. Întrucât societatea contemporană ÅŸi-a făcut dumnezeu din ban ÅŸi din tot felul de desfătări, luptă cu consecvenţă ÅŸi insistenţă pentru punerea sub tăcere a întrebărilor existenÅ£iale ale oamenilor, fiindcă acestea constituie o frână în realizarea scopurilor ei. Tinerii care iau în serios lucrurile importante din viaţă constituie o disonanţă în cercul uriaÅŸ al consumismului. Cercul consumismului nu poate lucra cu tineri care iau viaÅ£a în serios, fiindcă imediat asta ar duce la o oarecare simplitate în alegeri. Åži ÅŸtim cu toÅ£ii
că simplitatea este singurul drum, dacă vrem, de exemplu, ca mediul înconjurător să fie salvat. De aceea ÅŸi spunem că societatea a înnebunit ÅŸi trăieÅŸte în contradicÅ£ii, fiindcă pe de o parte se face că luptă
pentru mediul înconjurător, iar pe de altă parte promovează consumul. FetiÅŸismul consumului trebuie obligatoriu să crească încontinuu.
Capul de lance este televizorul care, în ceea ce priveÅŸte conÅ£inutul programelor lui, se comportă ca ÅŸi când n-ar exista copii ÅŸi adolescenÅ£i. Dar îÅŸi aminteÅŸte de ei în reclame, unde caută să-i ademenească.
FoloseÅŸte o caracteristică creativă prin excelenţă pentru tineret – imaginaÅ£ia –, pervertind-o într-o imaginaÅ£ie consumistă. Prin reclamă se obÅ£ine distrugerea înÅ£elesului, astfel încât să se creeze un tineret fără istorie, fără coordonatele timp ÅŸi spaÅ£iu, care doar să consume.