Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.
1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
Puteţi efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opţiunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiţi redirecţionaţi pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaţi datele de pe card şi numele deţinătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor şi a sumei de plată puteţi incheia tranzacţia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.
Greutăţile zilnice pe care le întâmpină omul în zilele vieţii sale, îl sileşte ca aşa, din când în când, să-şi caute ori să-şi facă anumite timpuri şi locuri unde să-şi recapete iarăşi puterile sufleteşti. Vremurile şi locurile de întărire sufletească sunt acelea în care se fac ospeţele duhovniceşti. De ospeţele acestea de reîmputernicire sufletească s-au folosit de-a lungul veacurilor trecute, de la strămoşii noştri Adam şi Eva şi până astăzi, toţi credincioşii lui Dumnezeu. Aceştia după ce aduceau jertfă sau prinos lui Dumnezeu din toate bunătăţile pământului; apoi se ospătau cu toţii, veselindu-se luminat, mulţumind şi lăudând pe Dumnezeu pentru binefacerile primite.
Aşa au făcut Sit, şi toţi propovăduitorii până la Noe (Hronograf)1. De la Noe până la Mântuitorul. Cei ce mâncau din daruri mai înainte de a jertfi Domnului erau nelegiuiţi, lepădaţi de Dumnezeu şi aspru pedepsiţi. Iisus Mântuitorul a păzit Legea şi a luat parte la ospeţe fără lăutari, jocuri şi cântări drăceşti; dând laudă Părintelui Ceresc şi lăsându-ne nouă pildă vie şi vrednică de urmat. Sfinţii Apostoli şi primii creştini încă făceau astfel de ospeţe duhovniceşti, numite şi Agape. Din vremurile acelea şi până azi, strămoşii, moşii, părinţii şi noi cei de azi – care suntem creştini – păstrăm aceste obiceiuri sfinte. Mai întâi aducem pârgă din toate câte ne dăruieşte Dumnezeu, la Altarul Domnului. Dăm la săraci – fraţii Domnului – şi apoi neospătăm şi noi dintr-însele mulţumind şi preamărind pe Dumnezeu care ni le-a dat. Diavolul văzând că prin astfel de ospeţe şi petreceri minunate se proslăveşte Dumnezeu şi sufletele se reîmputernicesc, iar el rămâne batjocorit, s-a umplut de grijă şi de zavistie şi şi-a sfărâmat capul întrebuinţând toate mijloacele pentru a le transforma în ospeţe şi prăznuiri drăceşti cu cântece sataniceşti, jocuri, râsete, minciuni, beţii, sudalme şi alte blestemăţii. Ca împărat al întunericului şi-a recrutat şi el o oaste mare, mare, care să-i facă slujbele lui, să-i predice voile lui, să îndemne pe oameni a-i jertfi şi a i se închina lui. Începând cu Cain şi seminţia lui, diavolul, de atunci şi până azi, şi-a organizat o puternică armată care lucrează pentru întărirea împărăţiei lui diavoleşti.
Cu această oaste diavolească formată din oameni care s-au devotat lui, a pornit o aprigă luptă pentru a răsturna ospeţele şi praznicele duhovniceşti şi a aşeza în locul acestora, ospeţe pierzătoare de suflete şi prăznuiri drăceşti.