

Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.

1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
Puteţi efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opţiunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiţi redirecţionaţi pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaţi datele de pe card şi numele deţinătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor şi a sumei de plată puteţi incheia tranzacţia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.


S-au scris filosofii ale religiilor și chiar filosofii ale creștinismului. De cele mai multe ori, ceea ce a fost desemnat ca fiind o filosofie creștină nu este altceva decât o sinteză și o sistematizare a unor idei, concepții începând din antichitate, iar ceea ce ar fi mai important, revelația supranaturală, are o prezență secundară, sau chiar lipsește, iar adevărurile dreptei credințe nu se regăsesc în meditația filosofică.
„Așa cum gândirea teologică a creștinismului a lucrat asupra altui material și a făcut-o în alt spirit decât teologia înaintașă, o filosofie creștină trebuie să fie altceva decât o sistematizare ori o simplă sinteză a unor materiale pe care să le fi pus la dispoziție Antichitatea... Dacă revelația nu este decât un auxiliar, fie și unul indispensabil, atunci o filosofie creștină poate fi orice doctrină filosofică susceptibilă de a porni de la numele revelației. Creștinismul nu ar schimba radical viziunea filosofică, ar fundamenta-o și întregi doar. Însă un asemenea fel de a vedea lucrurile lasă în umbră adevărata noutate de viziunea creștină; și așa se face că se poate numi filosofie creștină cea a lui Platon plus ceva, sau mai ales filosofia lui Aristotel întregită prin același ceva” (Constantin Noica).
Noi propunem o schiță tematică și reflecții nu pentru o filosofie a ortodoxiei, ci pentru o filosofie ortodoxă, care să cuprindă hermeneutica existenței și cunoașterii imanente și transcendente, în termenii, conceptele și categoriile specifice unei meditații filosofice și construcții metafizice, dar pe baza adevărurilor revelate ale credinței ortodoxe.
Desigur filosofia ortodoxă nu este o replică și nu se poate substitui niciodată teologiei și dogmaticii ortodoxe. Filosofia în genere este o formă de cunoaștere și în consecință, filosofia ortodoxă poate avea această calitate dacă se bazează și valorifică învățătura și adevărurile de credință cuprinse în scrierile Sfinților Părinți, în teologia și dogmatica ortodoxă, în tradițiile Bisericii. Este ceea ce facem și noi în această schiță tematică pentru o posibilă filosofie ortodoxă. Teologia ortodoxă nu se identifică cu hermeneutica bazată pe categorii și concepte metafizice ale unei filosofii ortodoxe, după cum aceasta din urmă nu este o completare a teologiei ortodoxe.
Creștinismul nu este o filosofie, dar poate exista și o filosofie creștină nu numai profană care să-și aibă temeiul în revelație. Filosofia nu poate să asimileze și nici să înlocuiască teologia ortodoxă care este revelată, ci nu un produs al rațiunii umane. Filosofia trebuie să-și aibă temeiul și adevărul în teologia creștină, ci nu invers.
Constantin Noica mărturisea posibilitate unei filosofii creștine: „Că pe toate planurile creștinismul ar putea fi într-un cuvânt și în filosofie doctrina care să implice spiritualul fără a desfigura temporalul; așa cum omul s-a putut îndumnezei prin creștinism fără a-și părăsi, ba reliefându-și încă mai bine omenia sa”.