Livrarea Comenzilor
Comenzile primite in ziua respectivă se livrează a doua zi calendaristică.
Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS Curier, livrarea făcându-se la adresa indicată de client, in ziua urmatoare lucratoare, dupa preluarea coletului, pe intreg teritoriul Romaniei intre orele 08:00 si 17:00, de Luni pana Vineri.
Transportul este gratuit in Romania la comenzi peste 100 lei.
Transportul international este suportat de client. Acesta isi poate alege mijlocul de transport care este cel mai convenabil.
1. Ramburs (numerar la curier)
La livrare, puteţi achita contravaloarea produselor şi serviciilor comandate.
2. Transfer bancar / Internet Banking (procesarea comenzii se face dupa confirmarea platii de catre banca,poate dura 2-3 zile)
3. Plata prin card
Plata prin card este disponibilă pentru comenzile online şi poate fi efectuată prin carduri tip:
Cardul prin care se face plata trebuie să fie emis sub sigla Visa/Mastercard.
Plata prin card se face prin intermediul mobilPay, un serviciu securizat de plăţi online prin card, efectuându-se printr-o pagină securizată, eliminând astfel posibilitatea unor fraude.
Puteţi efectua plata prin card după plasarea comenzii, alegând la “Metoda de plată” opţiunea numită “Plata prin card”.
După plasarea comenzii prin intermediul butonului “Trimite comanda” o să fiţi redirecţionaţi pe pagina efectuării plăţii prin card, unde trebuie să completaţi datele de pe card şi numele deţinătorului pentru a putea plăti.
Pe această pagină trebuie să completaţi numărul cardului, de pe faţa acestuia, data expirării, codul CVV2 / CVC (de regulă ultimele 3 cifre tipărite pe spatele cardului).
După verificarea datelor şi a sumei de plată puteţi incheia tranzacţia printr-un click pe butonul “Plătesc în siguranţă”.
Extras din Cuprins Partea intai: Ravna au, dar fara cunostinta Omilia I/ Omul pe deplin unificat in numele lui Hristos/ Omilia a II-a/ Sa primim inauntrul inimii adevarul lui Dumnezeu/ Omilia a III-a/ Vrem sa ne supunem dreptatii lui Dumnezeu? Partea a doua: Taina mantuitoare a genelor Omilia a IV-a/ Dreptatea din credinta/ Omilia a V-a/ Mecanismul special de aparare/ Omilia a VI-a/ Cum va fi cineva cu adevarat al lui Hristos?/ Omilia a VII-a/ Raspuns la intrebarile unui ascultator pe tema respectiva/ Omilia a VIII-a/ Lucrurile sunt simple daca il ai pe Hristos. Cum poate, totusi, cineva sa il aiba pe Hristos?/ Omilia a IX-a/ Insemnare a unui ascultator pe tema respectiva/ Omilia a X-a/ Parabola parintelui mult milostiv Partea a treia: Rugaciunea – drumul scurt spre mantuire Omilia a XI-a/ Ne pandeste ratacirea in drumul nostru/ Omilia a XII-a/ Disputa isihasta si Sfantul Grigorie Palama/ Omilia a XIII-a/ Ca sa vina Domnul in inima omului/ Omilia a XIV-a/ Trei date esentiale ale ipostasului uman/ Omilia a XV-a/ “Sa fie pomenit numele lui Dumnezeu mai des decat respiratia” Partea a patra: Trebuie sa intri intr-o randuiala Omilia a XVI-a/ Iisus Hristos, ieri si azi si in veci acelasi/ Omilia a XVII-a/ Crezi cat traiesti si traiesti cat crezi ................ Extras din Prefata (p.9) Solutie teologica este aceea care ia in calcul pe Dumnezeu. Iar cand este luat in calcul Dumnezeu, Acesta nu poate fi anexat sau asociat altor solutii, ci reprezinta solutia prin excelenta. Si lectura acestei carti a parintelui Simeon, mi-a confirmat acelasi simt acut al prioritatilor si al ierarhiilor si mai ales, un profund simt al distinctiei intre Dumnezeu si lume, pe de o parte, dar si a dependentei vitale a omului si a lumii fata de Dumnezeu. Solutiile Parintelui Simeon sunt cele care vin dinspre Dumnezeu si care duc la Dumnezeu. Desi pare preocupat de stiinte, de psihologie, de medicina, de antropologie si filozofie, Parintele Simeon recurge totdeauna la solutia teologica. Acesta este si marele merit al sau, de a distinge foarte clar intre solutiile de orice natura care vin de la om, de la stiinta lui, si solutiile care vin de la Dumnezeu sau care-l duc pe om la Dumnezeu: “Luati aminte insa la diferenta. Da, esti egoist si accepti acest lucru. Iar in clipa in care cineva accepta ca este egoist si nu mai incearca sa se indreptateasca pe sine si zice: , in clipa aceea, deci, simte cineva ca il cuprinde smerenia, fara insa a crede ca este izbanda lui. Vede ca vine in el blandetea, fara a socoti ca se datoreaza lui.Vede pocainta inlauntrul sau, vede lumina, o sensibilitate aparte, insa nu le pune pe seama zelului sau. Nu! Ci socoteste ca le-a facut Dumnezeu. Aceasta este atitudinea corecta inaintea lui Dumnezeu, care da harul Sau prin care aceste trairi dumnezeiesti devin realitate”. (p. 75-76)